l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

tjoho.

Publicerad 2012-05-12 18:16:02 i Allmänt,

Det är inte länge kvar nu tills den kliniska slut-etappen och nervositeten börjar krypa in... kommer man va bra eller suger man totalt?? Mkt har man blivit bättre på men jag känner mig aldrig färdig.
Ska samtidigt bli skönt att veta svart på vitt vad man gör bra och vad man skulle kunna göra ännu,ännu bättre:: trivs iaf jättebra på mitt praktikställe, värsta är att kliva upp på morgonen.
har kommit på att alla mina nya inlägg kommer när jag är hemmahemma, lite småkul.
ha de//

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-05-18 21:54:37

Kommer ihåg förra våren när det var lite kämpigt...bli lite arg!!!

Du kan ju det här...

Låt ingen se ner på dej och ta glädjen ifrån dej.

Många kramar från mej

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-25 23:39:18

Lovisa du är otroligt grym glöm aldrig det! I motgångarna du går igenom blir du ännu starkare! Men vet att vinden snart vänder för dig ska du se! Det kommer bli toppen bra! Hoppas på det där jobbet! Blir kul o få träffa dig snart igen! Puss storasyster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela