l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

Ska man vara en björn... va en grizzly!

Publicerad 2012-05-05 18:10:04 i Allmänt,

att tiden aldrig står still....
samtidigt som det känns skönt att utbildningen snart (kanske) är över så skrämmer verkligheten mig en aning. nu är det verkligen på riktigt. Det är så mkt tryggare att plugga, mer bekvämt. Men det ska bli roligt va framtiden för med sig. Men nu är det bara jobbet som saknas. hoppas!!
lite bilder från förra helgen. Kände mig som ett litet barn, att på jättelänge som man seriöst byggde sandlåda. Och jobbigt att behöva erkänna det så var det riktigt kul, byggde värsta slottet:)
Ha det riktigt gött!!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-05-06 10:52:41

fina bilder!!! den dan var det så fint väder !!! puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela