l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

tjohopp!!

Publicerad 2012-03-23 23:19:37 i Allmänt,

Nu är jag hemma i hallen igen... får sådan hemkänsla så det bara skriker inombords:)
Det är något alldeles särskilt att komma hem till det ställe man som mest varit på, där man har alla sina minnen, där man inte får panik bara för att man inte har något att göra. haha, känns som det var evigheter sen sist iaf, men nu är jag här och det känns toppen. fick åka hem med storasyster och det va jätteroligt. tror aldrig att jag varit själv med henne och kunnat prata på 1000 år!! imorrn får jag se vad dagen har att erbjuda, blir någon stund med pluggande mitt i men sen får man se. får väl bli en BARAvaraDAG:)
ha de//

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela