l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

hmmm...

Publicerad 2012-03-24 15:51:29 i Allmänt,


Nu sitter man här igen... är så roligt för varje gång jag kommer hemhem frågar alltid morsan om jag uppdaterat min blogg. Har inte varit den bästa på att uppdatera, men nu får jag väl passa på.
Idag har jag fått se kycklingarna som mamma köpte för ett par veckor sedan. Blev besviken... var ju inte så små som jag trodde de skulle vara, utan nu var dem som omogna hönor istället:)
va kul att se dem iaf, såå söta.
Lillebror försökte få mig att ta upp en men nja var väl inte så lyckat.
Vet inte riktigt vad det är med mig och min djurRÄDSLA. Men det går bara inte. Jag är nog helt enkelt för mesig..
Har iaf varit en baraVARAdag idag, och nu ska jag läsa in mig på lite katastrofmedicin.
Ha en fortsatt bra dag///

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela