l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

God morgon... GOD morgon

Publicerad 2012-03-25 09:33:30 i Allmänt,

idag är det söndag...
sista dagen innan skolan drar igång igen.. och som det känns nu verkar det bli en intensiv vecka. Men jag hoppas verkligen jag har fel. Känns ganska lustigt att komma tillbaka till sittbänkarna igen när man spenderat den mesta tiden i grupprum i flera timmar per dag och varit totalt osocial mot alla förrutom ens skrivarkamrat.
Fast jag längtar inte tillbaka, sååå skönt att det äntligen är över.
Ha de//

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-26 23:02:06

Var mysigt att du ville åka hem med mig :) kramen!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-26 23:02:50

Storasyster!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela