l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

tjohopp...

Publicerad 2012-01-28 22:38:07 i Allmänt,

efter massa mat, tårta, tipsrunda och en hel del prat och diskussioner så är dagen nästan slut.
Lillebor fyllde 11 år i onsdags och idag så fick alla vi syskon chansen att gratta honom på riktigt. inget gårr upp emot att vara på plats och se lukas smile. han höll t.o.m. värsta talet som tack för alla presenter:)haha, men fy vad han är bra.... VÄRLDENS BÄSTASTE LILLEBROR!!
nu ska jag ta och sova för imorrn ska man kliva upp jätte tidigt och för första gången i år ska jag åka över storsjön på is....spännande. hoppas den håller.
god natt//

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-01-30 07:50:24

Grattis Lukas!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela