l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

snart...

Publicerad 2012-01-14 10:48:44 i Allmänt,

ska jag åka längskider med company. det blir den första turen för i år, och det ska bli spännande hur ens teknik har blivit. kommer man se ut som en fågelskrämma eller som ett proffs??? haha, vädret är iaf på topp så de känns jätteBRA. igår fira vi aif svåger som fyllde 26 år, ljudnivåerna som va är svåra att beskriva.. det gäller verkligen att va med i samtalet för tar man en paus så hör man bara en massa bi-surr.
men det var riktigt roligt, första gången jag äter julgröt på ett födelsedagskalas, och en skinkstut.
ha det absolut toppen///

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-01-14 21:20:47

Inte såg du ut som en fågelskrämma snarare ett proffs med kameran studsande mot magen. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela