l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

jihooo

Publicerad 2012-01-21 15:25:10 i Allmänt,


okej, det är med denna brorsan som jag är med, belv lite konstigt med den förra bilden som ja la in. simon har hållt på att städa med kidsen så det är värsta snyggt när hannah kommer:)
så roligt när man hört lillwilda hela tiden sagt:jag vill inte, till att sedan sova som en stock. blev tyvärr ingen längdåkning som jag trodde jag skulle göra men vadå jag har ju hela vintern på mig....
nu ska jag göra andra grejer//

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2012-01-21 19:07:00

Hahaha! Ni ser så tokiga ut! Ska bli så skönt att komma hem igen. Tack för hjälpen med barnen! (så slipper jag ju gå.) kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-21 23:58:14

Jahaja vilka sötnosar!!! Roligt :) tack för laddaren!!! Du får höra av dig när du ska hem... Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-21 23:59:03

Kram från mig syster Elina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela