l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

hahah...

Publicerad 2012-01-29 15:54:13 i Allmänt,

SJälvklart fanns det ingen is att åka över idag. sååå dåligt uppdaterad man är!! det är bara färjerna som inte går:) aja, fick bli en rundtur iaf. hann komma precis en halvtimme innan vi skulle börja så hann komma in någelunda in i sångerna och det kändes bra efterråt också.
jag åkte med hemhem igen för jag orka inte vara inne i stan och när emma är klar med laggårn åker jag in igen. för imrn börjar det alvarliga.
ibland känns det som man är en dålig planerare. för på något konstigt sätt så lyckas jag alltid när jag har min tentavecka att ha en helspeckad vecka över saker man ska göra.. händer hur mkt som helst känns det som iaf. men jag ska försöka hitta någon smidig plan och priritera bort saker som inte är nödvändiga. det ska bli tidiga morgonar och massa pepp för mig själv.
nu ska jag mest bara vara///ha de

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-30 03:37:13

Du grejar det syster! Ja tror på dig! Tummen upp ! Puss storasyster

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-01-30 07:49:24

Bra med pep vill oxå ge dej pep, tidiga morgon mkt god mat mkt koppar te o åk lite längd om du hinner i pauser i pluggandet o annars så hoppas ja du får en bra vecka!!!!

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-02-04 13:11:20

Klart jag vill måla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela