l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

ännu en dag

Publicerad 2012-01-08 17:58:55 i Allmänt,


jag och lukas kollar på dumma mig, fast egentligen så kollar vi inte, gör en massa andra saker på samma gång. men det är skönt att äntligen vara hemmahemma ett tag och ta tag i allt pluggande denna vecka, blir för rastlös hemma just nu, det är så tråkigt, och speciellt när man har svårt att sitta still länge så får jag inget riktigt gjort.
igår var jag o firade hannah som fyllde 29, var jättetrevligt och sen fick man världens godaste tårta:) ha de toppen//

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2012-01-08 20:21:34

Det var så härligt att du kunde komma och fira mig. Jag hade en skön kväll. Tack tjejen! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela