l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

allting har sin gång..

Publicerad 2012-01-16 21:19:15 i Allmänt,

hur mycket än tentamängden skrämmer mig så ska det bli skönt att bli kvitt dem, så jag slipper tänka, läsa, skriva och memorera dem som en tok!! mitt huvud går verkligen på högvarv hela tiden och det känns som jag inte har något annat liv än plugg just nu....
men när det är över fy vad jag ska börja leva:)
imrn bitti ska jag fara mot staden, hem till lägenheten, droppa av min superpackning och sedan bege mig till skolan. börjar ny kurs imrn och det är c-uppsatsen som står på schemat denna gång.
jihooo, äntligen något som görs på egen hand tillsammans med min studiekamrat såklart.
är pepp//
ha det gött//

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-01-19 14:31:52

Tack för alla bilder, det är så kul att gå in på din blogg. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela