l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

haha....

Publicerad 2012-02-07 15:18:10 i Allmänt,

min såkallade träning igår var inte den bästa!! jag var verkligen jättepepp och jag körde gärnet. sen när vi tillslut kom till strechingen så såg jag ingenting knappt, och fy vad man mådde illa..kändes som jag skulle bara ramla ihop ett tag:) så tvinga lillasyster att ta ut mig och sedan låg man med benen uppe i luften och fick en dricka och kexchoklad av tjejen i receptionen. allt gick bra iaf och nu känner man träningen efterråt.
jihooo:)
ha de bäst

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-02-08 09:23:39

Då har du tränat på hårt syster. Sen jag kan förstå att du mådde illa det hade jag oxå gjort med en coach som Johanna! Ska bli kul o träffa dej idag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela