l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

don't lose yourself

Publicerad 2012-02-17 21:49:08 i Allmänt,

Hemma, hemma, hemma... ÄNTLIGEN!!
Konstigt det där egentligen att känna en sådan hemkänsla varje gång man kommer hem.
Men nu är jag här och jag hra nog gjort det bästa valet någonsin.. jag har raderat greenFarm från min dator, och det känns så otr SKÖNT: trodde inte man kunde bli så beroende som detta spel, men det blev jag och nu är det borta och det ska aldrig någonsin få sätta sitt spår i min mac någemera.
Fick mitt första sms på jättelänge av min kompis nere i jönköping, är så roligt när man inte hörts på jättelänge och sedan får man det.. man vet att man alltid har varann på något udda, konstigt sätt.
ha det toppen//

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela