l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

det går...

Publicerad 2012-04-21 14:11:45 i Allmänt,

sååå otroligt fort nu, nästan halva praktiken är avklarad och man kommer mer och mer in i själva arbetet. Har sjukt roligt men morgonpassena blir jobbigare och jobbigare att gå till för fy vad jag är klivaupp-seg. men när man väl är uppe så går det rätt fort. Tycker om att det är så pass lungt när man går på morgonen. Inte en massa folk som kutar omkring överallt, hehe.

ska väl försöka ta mig hemhem nästa helg för konstigt nog börjar jag få lite hemhemlängtan.
men annars mår jag toppen!!!

//ha de


Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-04-22 23:58:22

Tyckte du såg superpigg idag. Ha'en bra vecka.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela