l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

tjoho

Publicerad 2011-09-22 18:01:57 i Allmänt,



Jag som trodde jag skulle hinna med hur mycket som helst denna vecka...inte!!
Jag hade en plan men man är riktigt trött efter man kommit hem efter en praktikdag. Man tror att okej jag praktiserar bara men man jobbar verkligen, massa intryck, sedan en hel del reflektioner med sina handledare och sig själv för att kunna släppa allt när man är klar för dan. Men aja, nu ska jag försöka ta tag i en del saker så hoppas jag att det kommer ordna upp sig. Hade varit en sak om man bara hade praktiken att tänka på.
men när det sedan är rapport och tenta så är man som aldrig riktigt ledig nån gång.

Idag åkte jag iaf väg på huvudhandledning så det var jätte kul och skönt. roligt att få träffa andra i klassen så man kan höra lite vad dem har gjort och så::
nu ska man ta o fixa lite///

ha det bäst!!

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-09-23 11:28:43

vilka fina bilder.. man tror ju att det e sommar nästan!!!!! saknar dej, du får komma o hälsa på oss snart syster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela