l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

hallåå

Publicerad 2011-09-15 17:58:53 i Allmänt,

Vilken vecka!!
Nästan slut när den nyss hade börjat. Hela tiden tänker man för sig själv, har jag gjort något, har jag utvecklats??
Ibland när man känner att en dag gått fort så brukar jag ofta känna en slags rädsla över att jag inte lärt mig någonting, fast jag egentligen har gjort det.
Imorrn är det ännu en dag och ryktena säger att det kommer bli jättelugnt:( det få det bli ändring på, får väl ta och pumpa med en massa jobbiga, dåliga, bra, roliga frågor!!
Ha det bäst!!

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2011-09-17 07:56:12

Tack för hjälpen igår! Va så roligt!! Puss storasyster

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-09-17 12:10:17

va bra du skriver, brukar kolla din blogg ofta! Man kan alltid lära sej nått nytt o vi widholmare e ganska grymma på de för vi kan så lite fakta osv ;) Du är så bra syster o blir bara vackrare o vackrare och du är så bra!!!! saknar dej, kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela