l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

tempofart

Publicerad 2011-10-25 12:12:13 i Allmänt,



fy vad allt rinner förbi, känns som man nyss startat med allt men det har gått nån månad nu.
Har hittat en ny sak som jag ska göra iaf.... och det är att skriva brev:
känns konstigt för senast jag skrev brev så känns det som det var förr i tiden,haha.
jag har börjat till dem som jag kanske inte ser så väldigt ofta. sen hoppas jag att man frtf kan använda gamla frimärken, för annanrs e det kört.
roligaste att när jag fråga min kompis nere i jkpg så fatta hon inte varför jag va tvungen att ha hennes adress för, och vad för brev jag skulle skicka...scary!!
kanske inte borde skriva till henne,

aja, stormtrivs i mitt krypin i stan

ha en toppen vecka alla//

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela