l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

nytt..fy vad bra??

Publicerad 2011-11-11 11:18:36 i Allmänt,

Nu är en ny dator beställd och fy vad mycket pengar det blev på den.
nu hoppas jag verkligen att det var värt det... lyckades fy lite rabatt. och jag tänker inte aldrig någonsin i 1a hand beställa saker på engelska sidor. för fy vad svårt det är att snacka engelska via telefon. USCH!!
på söndag är det iaf farsdag så det blir att fara hemhem sova i ohärlig säng men träffa underbara familjen:)
ha det toppen//

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2011-11-19 20:25:55

haha, du är härlig syster, e avis på era nya datorer!!! åh!!!

Postat av: mamma

Publicerad 2011-11-20 20:59:11

Vad är det för fel på minisängen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela