l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

svårt att komma igång

Publicerad 2011-05-30 09:52:07 i Allmänt,

man vet exakt vad man borde ta och göra just nu men endå är det otroligt svårt att hitta motivationen att börja!! värsta är att man har ca. 10 kompendier som man borde ta och unna sig igenom men högen gör allt bara jobbigare.
okej nu ska jag inte göra det svårare än vad det är. ska bara ta ett kompendium och starta. sjukt egentligen vad mycket tid man förlorar genom att hitta på hinder för att inte plugga...

Kommentarer

Postat av: Hannah W

Publicerad 2011-06-01 09:03:44

Jag förstår precis vad du pratar om. Måste börja gå igenom en massa övninguppgifter men vill inte alls. Någon slags verklighetsflykt. Lycka till på tentan på fredag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela