l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

okej..

Publicerad 2011-05-31 17:49:47 i Allmänt,



Alltid när jag kommer hem får man alltid göra sådana roliga saker..
igår fick jag klippa gräsmattan, tur att pappa kunde finputsa efterråt för fyy vad maskinen var svår att styra.. skulle vara så smidigt om man kunde trycka på en knapp och att alla träd, buskar, rabatter och stenar och sånt kunde flyttat på sig. Men det var rätt roligt endå: 
Nu ikväll ska jag och mamma iaf ta ett ryck ute i garaget, så att det inte ser så stökigt ut och så att mamma och pappa kan få plats med sina bilar.
jippi....

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-06-02 20:21:12

Tack för hjälpen! det blev kanonsnyggt, när vi fick bort allt rat och råttlort.



Kram/ tänker på dej imorgon...lycka till.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela