l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

Skrivkludder.

Publicerad 2011-06-11 13:06:27 i Allmänt,



jag har börjat skriva dagbok, inget som jag egentligen tycker om att göra men kände att det kan behövas när man har så mkt saker inombords som måste komma ut. inte alllt men det som man kan gå omkring och grubbla på i evigheter tills man tillslut inte kan sova någe bra. men efter ett par dagars skrivande så känns det skönt. ibland kan man också inse hur otroligt sjukt man kan tänka ibland.
speciellt när jag har svårt att prata om saker för andra så är detta perfekt: men det ska bli roligt när man slipper skriva i den hela tiden.
aja, nu ska jag dra mig härifrån och njuta av härliga sommarvärmen ute, länge sen det var såhär varmt!!
blev iaf hemma denna gång och inte hemhem som jag brukar skriva, ha det gött:)

Kommentarer

Postat av: Hannah W

Publicerad 2011-06-12 00:12:21

Synd att du missade bussen idag. Hade varit kul att träffa dig. Synd att vi inte visste att du blivit kvar i stan. Du hade ju kunnat åka med oss. Men men. Vi måste ses en annan dag snart. Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela