l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

ledighet

Publicerad 2011-06-14 13:04:38 i Allmänt,

känns konstigt att inte ha någonting att göra på dagarna, samtidigt så får man göra precis vad man vill!! har så svårt att komma på ideer: men snart blir det sommarjobbet som gäller och lite annat. tänkte att jag skulle ner till jönköping en sväng till men får se lite hur det blir, ska försöka fixa det på nått sätt. värsta är att jag inte gillar att åka tåg. tar ju så lång tid.
men det roligaste jag har fått gjort denna början på veckan är att vattna kosserna, och det är typ det enda riktigt bondeaktiga jag gör: sen får man inte glömma bort hölåsenfikat, såå speciellt.
........ha det bra//

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela