l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

klumpiga jag..

Publicerad 2011-06-27 11:03:26 i Allmänt,



vet ibland inte hur jag lyckas men det bara händer. 
skulle ut för att vattna kossorna på gården och jag tänkte okej nu är det bara att vrida på kranen och gå och fylla bunkarna. men precis när jag vred på så känner jag hur otroligt blöt jag blir om ryggen och håret.

självklart så var inte slangen kopplad till kran så allt for rakt upp:
hade jag varit lite mer smart så hade jag kunnat kollat om det va påkopplat innan jag vred på. men aja, fick ju en extra gratisdusch istället.
kallt var det!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-27 22:16:32

Det blev kaos med vattnet oxå, för jordfelsbrytarn slog ifrån och när jag skulle skölja ur hårfärg ur håret fanns det bara brun sörja i kranen. Felsökning och så snabbt upp till lagår'n och skölja håret.Men då kom jag inte ut från gården för vägen var spärrad pga "slitlagers-påläggning"

...snacka om kaos...

Postat av: mamma

Publicerad 2011-06-27 22:17:13

som skickade...

Postat av: Hannah W

Publicerad 2011-06-29 13:13:52

Haha. Vilket kaos!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela