l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

hej,hopp..

Publicerad 2011-07-29 19:15:41 i Allmänt,

tror det knappt själv, men juli är snart över!!
jobbat, varit med familjen och en massa andra saker som jag inte riktigt kommer ihåg:)
men jag har haft det riktigt DUNDERBRA!!
igår var jag och mamma iväg en sväng för att plocka jordgubbar/åkerbär och det fanns så mycket. så det blev bär till efterrätten: sååååå otroligt gott.
sen var vi till pumphuset och hade mysfika med familjen, lövholms och petter/ malin.

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-08-06 19:49:37

Supernice efterrätt

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-08-17 13:44:30

ska du inte skriva lite, ja har faktiskt börjat att blogga nu juh!!! saknar dej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela