l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

hej!!

Publicerad 2011-07-16 22:18:38 i Allmänt,



Idag hade vi storkalaset för både Mamma som fyller 47år och Kima som fyllde 2 år. sååå tokigt kul, och toppenväder på altan. Är så kul att få umgås med sin familj och det bästa är att just på sommaren så är det ganska många av syskonen som fyller år så då har man ännu mera anledningar till att träffa alla. Tråkigt bara att alla var där utom Simon, Hannah, Manne och Wilda. Men det är ett trixande att få till att alla ska komma hemhem samtidigt. Man får ta tilvara på de tillfällen som man faktiskt ses/

Nu ska jag ialla fall dricka en kopp te och om jag orkar kanske det blir ett one tree hill avsnitt.


Ha det absolut toppen//

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela