l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

??

Publicerad 2011-07-19 12:26:35 i Allmänt,

Varför ska man altid behöva ha sånt dålgt samvete att man inte gör något??
Tycker ibland att det är riktigt jobbigt att vara ledig för då känns det som man borde göra något mer, något flitigt.. men ärligt talat så gör jag inget av "det", för jag vet inte vad det är!!:)
kanske borde ta och skaffa mig en hobby eller nått...


va så kul när jag skulle ta och vattna djuren utanför för när jag fyllt klart den andra dunken så var den första som jag typ nyss fyllt på alldeles tom så då var jag tvunen att göra om det igen.
men hade iaf tur att det knappt var nåra bromsar i närheten denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela