l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

dags för nått nytt!!

Publicerad 2011-07-20 22:21:09 i Allmänt,

idag följde jag med lukas och matilda till rampen hos löfholms. vad jag inte visste var att jag skulle lära mig skate´a.. men det blev så iaf. kändes riktigt bra att ha en som passa mig bak och en fram för då kunde jag vara säker på att jag inte skulle ramla. men det värsta var att lukas självklart skulle öka på min fart och det var inte lika kul. för min balans och rädsla för att stå på saker med hjul gjorde det hela inte lättare. så kom på att om jag inte vore så rädd hade jag nog varit asgrym..haha. fick lära mig lite basics på går´n också, vet inte vad grundtricken heter men jag klara alla som jag var tvungen att klara.. så är totalt stolt!!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-07-22 11:12:11

hahah, vad rolig du är. hörde från Matilda att du var mycket duktig. :)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-07-22 11:26:28

HAHA!! Lovisa jag lovar att du var as grym, när jag kommer hem sen så tycker jag att jag kan få se dig skate'a lite, ;) du ska se mig när jag skate'ar jag är kass :P kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela