l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

när man får vara inne..

Publicerad 2011-12-27 17:52:25 i Allmänt,

det har varit värsta stormen ute.. och är så skönt när man inte behöver ha dåligt samvete att vara inomhus hela dagen. Är rätt härligt när julruset är över på nått sätt. det där lunget som är efter jul är riktigt skönt, på något sätt får man liksom andas ut. detta betyder inte att jag inte hade det trevligt men det är inte lika intensivt länge.
kommer iaf bli roligt nästa gång man ses igen allihopa.. man har så mycket att prata om.
nu ska jag iaf ta tag i mitt härliga plugg och lära mig artiklarna som jag har till på måndag för då är det skola igen. obligatorisk också, rena drömmen....
men bara för två dagar och sedan är man lite halvt ledig. bara projektskissen och tentaplugg som kommer ligga framför innan nästa kurs börjar...
ha de//

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela