l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

det rullar vidare

Publicerad 2011-08-31 15:17:34 i Allmänt,



tänka sig att snart har en hel vecka gått sen man börja och sedan är det praktik igen!! ser riktigt fram emot denna period. sen är det läkemedelstentan som man ska se fram emot, full pott annars är det ett F som gäller.
jag har hunnit bli 24 och det känns riktigt skönt, en alldeles perfekt ålder. sen är det brorsans tur att bli lite mera gammal också: så det blir dubbelkalas i helgen med hela tjocka familjen. haha
jag sponsrar med tårtan, med hjälp av superkonditoristen emma:) tur att man har nån syster som kan det där med att baka. som tom idag tog körkort, så glad för henne!!
nu ska jag iväg/take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela