l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

nu?

Publicerad 2010-05-06 13:22:34 i Allmänt,

vart tog snön vägen?? min första och sista längdåkningstur i bydalen för i år...
(ett tag sen men skitensamma:P)
Jag, Matilda, Elina och hennes lilla knodd (kima) åkte upp för fjället, inte i själva bydalen men nånstans längre bort (kommer inte på va d hette). På med "massen" solskydd men endå brände näsan och kinderna nästan skinnet av en. sjukt härligt och skoj.
Matilda vet verkligen hur man SPURTAR:)

tror bara att nåra blev litte småputt när de såg att vi snodde deras snösoffa, men man kan faktiskt inte paxa!! sen ser man dem typ bara en meter bort med en ny soffa.
Prata om allt och igenting och denna dag var HELT oslagbar...



     
   

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-05-06 19:12:12

Fy! vad avis jag blir. Det där är himmelriket för mej och tänk att jag inte lyckades ta mej upp dit en enda gång i år.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela