l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

sjuk??

Publicerad 2010-07-13 22:40:17 i Allmänt,

jag har ont i kroppen, nacken..
jag har svin ont i magen och känner mig allmänt assjuk nästan.
nånting som inte stämmer för jag brukar aldrig må såhära annars... men sjuk blir man ibland:P hehe. kanske inte ens är det.
ska iaf bli super skönt att gå och sova nu och jag ska försöka sova ut så gott det går så kanske man mår bättre imorrn. vill ju inte må dåligt när jag åker neråt till eskilstuna på torsdag.

ha det gött//

Kommentarer

Postat av: olle

Publicerad 2010-07-15 21:47:17

sis. synd att vi missar varandra. älskar dig och saknar dig du måste komma hit och hänga med mig !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela