l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

sommar...

Publicerad 2010-04-26 16:57:53 i Allmänt,



sååå vackeert det är överallt. kan säga att jag stormtrivs att vara hemmahemma just nu. känns verkligen som det kommer bli sommar snart ocj jag LÄNGTAR. vill bli brun nuuuuuu:) hehe. har haft en toppendag iaf, igår va jag hos simon o hannah och drack litte te. imorse hälsa jag lycka till, till pappa för det va tydligen idag milkotjosan skulle väljas.... han verka ruggit nervös. sen så fika hos elina och samuel. plugg och sedan mat hos dem igen. sen såå gick jag hem igen. blåste gärnet men nu börjar det bli snart perfekt att börja springa om man kommer göra det. det jobbigaste är att man säger en massa och sedan gööör man inte dfet man sa iaf.
sååå typiskt.

dagens tidningsord iaf:

"koncentrera era tankar, skala bort sånt som inte hjälper till att få fram det ni vill säga".

see you//

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela