l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

ååå

Publicerad 2009-10-03 23:26:25 i Allmänt,

hmm, har tänkt på en sak. jag brukar ha ganska mörka kläder på mig...kanske lite för att jag tycker om mörkt men aja. för första gången hade jag en vit tröja på mig..och en reagera typ direkt o trodde jag klätt upp mig:P o ja bara: nee det har jag verkligen inte gjort! kändes bara så sköönt att få skifta färg en dag liksom. hehe, idag har jag iaf hjälp mamma o pappa me att ta in utemöblerna o jag tror seriöst att jag har en massa feta blåmärken på ben´a. visste knappt att det var så tungt att bära dem där, men me syrrorna blev jag faktiskt litte starkare. kanske borde träna upp musklerna tills sommarn börjar igen så jag orkar ta ut dem eller nått.
nu ska ja dra o sova/take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela