l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

jag är hemma och jag storTRIVS:)

Publicerad 2009-05-01 18:46:42 i Allmänt,

är bara så ont i min hals, vakna typ flera gånger i natten och kunde nästan inte andas. har nog en förkylning, men det känns som den nästan vill släppa nu:) yeees! har farit hemhem till mamma o pappa för att tvätta min bil, o sen måste jag byta till min sommardäck, asså seriöst hade inte min mamma sagt att jag skulle göra det så hade jag nog åkt med vinterdäckena året ut, hehe, nerå.
och imorrn så ska jag köpa värsta vaxet så att min bil blir den snyggaste i hela östersund:P
aja nu ska jag fortsätta med min rapport.

ha det....
take care....
/lovisa

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2009-05-01 21:21:22

Haha! Jag fixade min bil igår... jag bytte däck o tvätta den, de är den tråkiga biten med att ha bil tycker jag. Lycka till



Kram // Brorsan

Postat av: mamma

Publicerad 2009-05-07 10:48:11

Den blev riktigt snygg...Celican... Kram på dej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela