l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

.

Publicerad 2009-05-24 17:12:21 i Allmänt,

har kommit på att alla mina rubriker är askonstiga, orkar väl typ inte skriva något sådär bra...kommer typ aldrig på nått:) hehe, jag har bara 3 dagar kvar tills våran rapport ska lämnas in, gillar min grupp starkt. är så bra när man hittar en grupp man kan arbeta med, annars skulle man kunna fått oturen o hamna med nån man inte alls kan tänka lika som. men det ska bli skönt att få den gjord o sen e det bara examinationen kvar o sen sommarlov eller jobb då! kan inte fatta att det snart redan gått två terminer av min utbildning men allt går ju fort... hoppas väl alltid på att man valt rätt, men det skulle kunna förändras jätte snabbt. nu ska jag kolla på någen dinosauriefilm med lillebror:P

take care/lovisa

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2009-06-20 11:45:38

Hörde av Simon att du klarat läkemedelsberäkningen nu. SKÖNT!! DÅ är det bara anatomin kvar då... Jag borde verkligen plugga till det jag med men har varken ork eller lust. När har du din anatomitenta?? kanske kan plugga tillsammans när vi kommer upp? kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela