l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

wiiihOO

Publicerad 2009-03-28 11:01:31 i Allmänt,

jag är bara så sjukt glad fick reda på i onsdags när jag hade min examination att jag blev GODKÄND, fattar det nästan inte själv. det ända min lärare sa till mig va att jag hade 20 min på mig att ge en injektion, intra muskulärt. vaa så sjukt nervös, men åhh vad man är glad att man slipper den nu, jag KAN! men jag börjar fundera på en sak: hur avmagniteserar man sig själv? varje gång jag har varit upp i metodövningsrummena får jag så sjukt mkt stötar, typ av vaattnet när jag ska tvätta händerna, av spritpumpen när jag ska sprita händerna, av sängen när jag kommer emot sängkanten, av sophinken när jag ska slänga skräpet...jag får helt enkel bara en massa stötar och jag tror jag börjar bli tokig snart:) trodde först att det var typ ett tecken på att jag inte ska bli sjuksköterska men aja vet ingenting...tror min hjärna börjat slutat fungera varje gång jag fått en elstöt. a better life igår va iaf sjukt bra, as mkt folk, e så kul att våra ungdomssamlingar har blivit så bra i östersund....önskar bara att det vore lite kortare, vi fick se en sån sjukt bra film om en pappa som sprang maratonlopp och sånt med sin handikappade son.... fatta vilken kärlek till sitt eget barn:)
aja har skrivit sjukt mkt nu så nu lägger jag av, måste göra klart ett arbete och skicka det till min klasskompis//

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-03-31 11:01:33

Grattis!!

Postat av: johanna

Publicerad 2009-04-04 11:59:58

vad duktig du är. grattis på dig storesyster...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela