l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

12

Publicerad 2009-03-20 10:13:28 i Allmänt,

Är det nått jag inte tycker om just nu så är det tjuvar!!! gahh vilket fult ord egentligen, men åhhh FATTAR inte hur man har samvete nog att gå i någons annans jacka och ta dennes grejer!!! blev så otroligt arg när jag upptäckte att någon? snott min Ipod, varenda jacka som hängde på samma rad som min var typ utrotade... och man kan inte göra någonting heller!!! speciellt när man inte ens såg något. det kändes som hela ens värld krachade och jag hade sån lust att skita i allt..man kände sig såÅÅÅ kränkt!
jag orkade typ inte prata med någon under hela den dagen utan allt jag ville just då var att åka hem till min lägenhet och få släppa ALLT, och få gå vidare! va juh så klumpig också som glömde den där... men man har väl lärt sig en läxa, nu känns det som jag går omkring med allt på mig bara för att slippa vara med om det igen. som en sa till mig för att ge lite tröst: Du ska inte lita på nån! man ska typ gå och tänka att alla är tjuvar. kanske så behövde jag inte höra det just då när jag redan mådde så dåligt men man ska vara försiktig på vart det är man lämnar sina saker för man vet aldrig!!!! så är det något jag inte tycker om just nu så är det TJUVAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela