l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

8

Publicerad 2009-03-01 18:19:17 i Allmänt,

hej alla!
har haft en sån otroligt lång dag idag....kändes det som:) tror det nästan blir så när man kliver upp astidigt när man vet att man kan sova hur länge som helst. jag och syrran..johanna visste inte riktigt vad vi skulle göra så vi har byggt en massa pussel=ett, konstigt tycker egentligen inte det är så kul med pussel men när man väl börjar bygga så är det typ nått i hjärnan som säger att man ska göra klart det. hehe, men vi gav upp efter ett tag, är så drygt när det är 1000 pusselbitar att sätta ihop speciellt med såna med hav och himmel på. men hon får väl fortsätta utan mig för jag måste till skola imorrn.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-05 12:12:01

ni blir ju aldrig klara med det där pusslet juh! hahaha puss elina

Postat av: Simon Widholm

Publicerad 2009-03-06 10:23:35

Lovisa jag tycker du är super bra!... ville bara säga det. Kramar i massor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela