l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

13

Publicerad 2009-03-22 17:50:32 i Allmänt,

fattar inte att man kan va sååå lee dagen innan man ska t skolan, känns nästan som om man inte gör ett dyft:Paja,har pluggat idag igen iaf denna gång endokrina systemet,.,. jag alexandra o johanna har typ gjort värsta shemat hur vi ska plugga i veckan. har omtenta i anatomin igen på fredag o denna gång ska jag klara det! annars döööör jag. har varit hemmahemma hela helgen o det har varit så skönt,känns som man är hemma hela tiden men man drar juh sig dit man trivs bäst, och för mig just nu är hemma bäst. man blir såå ensamen ibland när man bor själv i lägenhet men kan vara rätt så skönt ibland. va e det man säger:

borta bra men hemma bäst:)
take care/lollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela