l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

2

Publicerad 2009-01-06 22:46:55 i Allmänt,




hej!

wow fattar knappt att det blivit ett nytt år men det är det JUH! fattar knappt att allt går såå otroligt fort, men imorrn iaf blir det helt seriöst skola igen.
ska klara av mina omtenter nu hade jag tänkt... är så lätt att gräva ned sig och slippa plugga till dem men jag har kommit på att man ska skita i att man tror att man inte klarar det och tycka det är jätte intressant eller nått:)
firade iaf ett jättebra nyår hos elina och samuel och jag är så glad att jag har fått varit hemma så länge som jag har varit här. tror att det ska bli ett av mina nya nyårslöften: ATT UPPSKATTA allt det som ligger framför mig:P

Min pappa skrev förut till mig att,
det bästa du kan göra är att slappna av och leva i nuet.

nu ska jag sova så godnatt allihopa/ lovisa

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-01-08 14:47:22

Grattis till "tentalyckan"!? i farmakologin.

Kramar/mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela