l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

1

Publicerad 2009-01-03 19:18:56 i Allmänt,



jag har verkligen världens sötaste farmor och farfar:)
va och åt med familjen hos dem idag och sen stannade jag kvar....
jag fick va en extra diskmaaskin åt dem sen så spela vi litte ÅSNA, må bara säga att jag inte loseade utan farmor blev åsan denna gången. sen körde vi litte alfapet, fattar inte det där med ord och sånt....min hjärna hinner inte med att hitta på en massa smarta ord typ. men vi hjälptes åt en massa i slutet...har ingen aning om det är typ fusk men jag kom 2.a iaf. jag har kommit på en sak att jämt näär det är typ lekar och spel och såna saker så vill jag inte förlora, kan sitta typ aspirrad för att jag inte vill förlora men aja tar typ saker alldeles för seriöst:P haha, ska plugga lite nu om jag orkar men ha det tokansbra/ lovisa

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-01-03 21:55:22

Kul att ha dej hemhemma lite.Önskar dej ett riktigt gott 2009.

kram!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela