l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

7

Publicerad 2009-02-09 15:15:22 i Allmänt,

har haft en toppenhelg i undersåker/hålland/åre.... har fått jobba i helgen+fått hänga med min syster,länge sen man sågs sist eller nja kändes som det iaf.
en liten dålig sak... jag har pratat en massa osammanhängandet i helgen. kom på det själv typ, hoppa över en massa ord när jag snacka så det lät mest bara blähäää:P tihi,kan nog va litew för jag varit så sjukt trött också, måste typ träna på att inte stressa upp mig när jag pratar. aja,imorrn ska jag träffa mina kompisar och jobba litte på våran seminarieuppgift,känns bara jobbigt att åka med tjugi över sex bussen,menmen ska bli kul å få åka buss,va så sjukt länge sen.

take care/l

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela