l0ollan

"jag är precis den jag vill vara"

ååååå

Publicerad 2009-04-25 09:39:30 i Allmänt,

varFöööör?!
när jag klev upp imorse va jag jättepigg,ganska ljust ute... så va påväg ner för att ta frukost. o gissa min mamma och pappa satt därnere oxå. min första typ reaktion vara att jag trodde dem va ledig men när jag kolla på klockan så var den bara 05:45, neeeeeeeeeeeeJ, hur kan man vakna så tidigt på en LÖRDAG, min typ enda lediga dag!!!
blev så besviken på mig själv att jag inte sov längre, hade juh världens chans att sova huuur länge som helst, typ vila upp sig o så går det inte: dumma praktik!!:P
aja, nu ska jag ta litte te och fortsätta leta vetenskapliga artiklar till mitt arbete som ja ska göra,

take care_lollan

Kommentarer

Postat av: Simon Widholm

Publicerad 2009-04-25 15:19:25

Haha... va skönt, så kan det gå... men jag brukar kunna tycka att det är ganska skönt att göra en sådan grej och sedan bara få känna att det bara är o gå o lägga sig igen.



Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2009-05-03 08:00:15

Puh... det där med vetenskapliga artiklar! Det ska jag också leta efter idag :) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lovisa

Det är jag som är Lovisa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela